Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Ποιός είναι ο βουλευτής που έβγαλε ένα εκατομμύριο ευρώ στο εξωτερικό;


« Λέγεται» πως ο  Βουλευτής είναι σημαίνον στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας και γόνος πολιτικής οικογένειας.

 Σε σχετικό ερώτημα που του υποβλήθηκε, δήλωσε ότι τα χρήματα είχαν δηλωθεί κανονικά, απλώς σημειώθηκε ένα «σφάλμα» κατά τη διαδικασία συμπλήρωσης της σχετικής φόρμας.

«Έχουν μια διαδικασία στη Βουλή για τη συμπλήρωση των "Πόθεν Έσχες" και είχε γίνει ένα μπέρδεμα με τα αντίστοιχα κουτάκια.

    Είχε δημιουργηθεί ένα θέμα τα Χριστούγεννα, με κάποιες δηλώσεις "Πόθεν Έσχες" που είχαν κάποια λάθη και μπήκε το όνομά μου μέσα σε αυτές.

 Ξαναπήγα τα χαρτιά τα οποία χρειαζόντουσαν και μου είπαν ότι όλα είναι εντάξει.  Εγώ κάνω δηλώσεις από το 2005 και, επειδή έχω μια δραστηριότατα στο εξωτερικό, τα ξεχωρίζω και βάζω ξεχωριστά τις δραστηριότητες στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, όπως και τις καταθέσεις.

 Το 2009 δεν είχε συμπληρωθεί το ποσό των καταθέσεων στα σωστά κουτάκια. Οι πράξεις μου, ωστόσο, οι οποίες οδηγούν στα ποσά αυτά είχαν αναφερθεί σωστά. Αν κοιτάξει κάποιος τις προηγούμενες δηλώσεις μου, τα ποσά είναι περίπου ίδια», απάντησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: